ВАЖНО ЗА ПОРЪЧКИ

Уважаеми клиенти, моля, обърнете внимание на следните важни детайли, свързани с вашите поръчки и респективно – срокове, комплектоване, доставки, плащане, рекламации и т.н.

покриви

ТРАНСПОРТНИ СПЕЦИФИКИ

Добре е да имате предвид, че повечето продукти в сайта, бивайки масивни строителни материали, са доста тежки и обемни със сравнително ниска относителна стойност спрямо единица тегло/обем! Поради тази причина транспортната услуга винаги се дава допълнително от наш служител обработващ поръчката ви, като се търси най-изгодния и удобен за вас вариант. Този тип търговия ползва типичните доставки с куриерски фирми доста по рядко отколкото масовите онлайн магазини (като такива за дрехи или машини). За пример една пълна покривна система със стандартни керамични или бетонови керемиди за 150 кв.м. покрив е с тегло около 6000 кг и е поставена на средно 6 палета тип евро с размер 120/80 см. Също така почти винаги доставките на практика се извършват с камиони – саморазтоварвачи с кранове или с групажни товари и осигурена от клиента техника за разтоварване. Опцията да се натовари стоката от наш централен склад с транспорт от клиента е също добре работещ вариант.

СРОКОВЕ И ПРЕДПЛАЩАНЕ

В много от случаите когато направите поръчка към нас, ние ще изискваме предплащане. Голяма част от стоките са налични в наш склад и могат да бъдат получени от вас в рамките на 2 до 5 работни дни. Но има и такива, които се поръчват от нас към заводите след потвърдена с предплащане от ваша страна поръчка. В този случай срокът може да стигне 10 – 15 дни и дори повече.

Стоки НЕналични на склад и поръчани специално за ВАС не могат да бъдат отказвани и връщани!!

РЕКЛАМАЦИИ

Рекламации на стоки се приемат само и единствено в момента на получаване на стоката от клиента или от негов представител (шофьор изпратен от клиента или друго упълномощено от него лице). Ако клиентът товари стоката си с негов транспорт от наш склад в момента, в който стоката напусне територията на нашата база рекламации НЕ се приемат! Ако ние доставяме стоката с наш транспорт, то клиентът или негов представител приема стоката на обекта и е длъжен да си я провери. При установена нередност или брак това се описва в протокола за доставка (стоковата разписка) на нашия шофьор за да бъде признато като рекламация! В момента в който нашия шофьор напусне обекта рекламации НЕ се приемат! Моля да имате предвид, че когато се работи на едро на цели палета повечето заводи НЕ приемат рекламации за до 2% брак установен във фабрично запечатаните палета. Практиката показва, че заводски добре опаковано пале, ако няма външно видими удари и манипулации, рядко вътре ще има повече от тези 2% брак, които и ние нямам как да признаем и да ви заменим, тъй като и заводите няма да признаят към нас! Препоръчваме ви да допускате тези до 2% брак при оформянето на количествената ви сметка за да си спестим излишни полемики! Ние ви съветваме да оглеждате внимателно стоката си при получаването и особено за единично добавените и по-скъпи детайли (капаци, тройници, капандури и т.н.).

СИСТЕМНА ОТСТЪПКА

Системната отстъпка се генерира при закупуването на покривна система от керемиди и така наречения „тунинг“ – ВСИЧКИ ДОПЪЛВАЩИ ЕЛЕМЕНТИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕТО НА ВАШИЯ ПОКРИВ. „ТУНИНГ“ НАЙ-ОБЩО СА : КАПАЦИ, НАЧАЛНИ КАПАЦИ, ТРОЙНИЦИ, ВЕНТИЛИРАЩИ И ЛЕВИ И ДЕСНИ КЕРЕМИДИ, КАКТО И : фолиа(мембрани), вентилационни ленти, снегозадържащи скоби, отдушници, гребени, държачи, обшивки (всички видове), изходи за покрив и т.н. Тя се генерира на стъпки на база сумарно отношение на стойността на поръчания тунинг, спрямо стойността на основните керемиди.

СТОКИ ЗАКУПЕНИ ПО ДОКУМЕНТ СЪС СИСТЕМНА ОТСТЪПКА НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ВРЪЩАНИ!!!